Helmeen laulamaan

OLETKO SINÄ UUSI HELMI?

Helmi harjoittelee Helander kodilla Etelä-Haagassa.

Helmeen otetaan uusia laulajia kauden aluksi keväisin ja syksyisin.

Jos olet kiinnostunut tulemaan mukaan, ota yhteyttä koelaulua varten.

Ota yhteyttä: naiskuorohelmi@gmail.com

"Ohjelmisto on sopivan haastavaa, mutta tunnelma on rento."

MILLAISTA HELMESSÄ ON LAULAA?

Helmi on moderni ja monipuolinen, rento ja taitava. Helmi on energinen ja iloinen kuoro, jonka vahvuuksia ovat yhdessä tekeminen ja aktiivisuus. Joku puhuu jopa hurjasta viime hetken tsemppaamisesta ennen esiintymisiä. Ohjelmisto on monipuolista ja sopivan haastavaa.

Helmen tukirakenteet ovat kunnossa ja laulajien on helppo olla. Hallitus on aktiivinen ja tapahtumien järjestelyt toimivat. Nuoteista on sähköinen arkisto ja jokaisesta kappaleesta on stemmakohtaiset harjoitusnauhat, joilla vaikeammankin stemman saa itse opeteltua, vaikkei olisi soitinta käytettävissä.

"Rakastatko minua vielä kun olen ruttuinen, kultaisin. Ilta-aurinko maalaa maailmaan meidätkin kauniimmin."

san. Paula Vesala

MIKÄ SAI SINUT TULEMAAN KOKO LAUANTAIKSI TREENAAMAAN?

"Minä tulin tänne nauttimaan musiikin tekemisestä näiden naisten kanssa. Viettämään aikaa rennosti ja nauttimaan musiikin ja laulamisen ilosta.

Meillä on mahtava yhteishenki, joka syntyy juuri näillä kuoroleireillä. Suurin osa tästä harrastuksesta on viikottaisia harjoituksia tai harjoitusleirejä, täällä yhdessä istumista ja rivissä kuhisemista, villasukkia ja nuottikansioita.

Laulun riemu ja heittäytyminen tempaisee mukaan!"

KUOROMAKSU

Helmi on rekisteröity yhdistys ja kuoroharrastus kustannetaan kausimaksuin, konserttituotoin ja vuosittain kerätävällä pienellä jäsenmaksulla. Kausimaksu vaihtelee 130-170€ välillä.

Luo kotisivut ilmaiseksi!